Cornelia Andersson

I walked across an empty room

Kategori: Foton

Att börja dagen med ett blogginlägg känns lite ovant. Det är dock ganska kul. Vi har foto nu så jag ska försöka ta en bild på min outfit för dagen, den är mäkta fin. Bytte två klädesplagg mot en marinblå- och vitrandig skjorta. Så nu har jag svarta kängor, svarta thights och svart linne. Och skjortan. Det är fint.



Helt orelaterad bild, som är fin.
Jag har kommit under fund med att jag borde sluta konversera med folk, helt och hållet. Allt går bara åt helvete när jag öppnar käften ändå. Jag hatar känslor.
Imorse gick jag förbi ett gäng barn från Prolympia (gissar) som var och mulade en grabb. Det var en liten pojke i grön jacka som typ hade adhd som var "ledaren". Tänkte gå dit och skrika lite men sedan sa en av de äldre grabbarna till den lilla så jag typ Ah, good enought. Men jag ville så gärna skrika. Noterade även att en annan tjej som gick  samma väg till skolan stog och stirrade på dom som jag gjorde. Vi kvinnor är goda grejor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: