Cornelia Andersson

I won't let them take you

Kategori: Foton

Min helg:

Fredag: Jag har en inte så kul kväll minns jag i alla fall. Aja men vem fan bryr sig om det?

Lördag: Jag vaknade tolv på dagen och sen såg jag lite på repetitionerna till West side story. Det var fint. Sen blev jag otålig och bad pappa skjutsa mig till Adrian. Sen satt jag där och hänge med Joseph och Adrian. Senare dök Sofia och Trädet upp. Vi såg Donnie Darko, Fearless och Skycaptain. Det var jättemysigt. JÄTTEmysigt, okej?

Söndag: Promenerade till Konsum och handlade lite. Sen promenerade jag till Coop Forum (OBS! menade jag) och köpte en hårtoning, mascara och eyeliner. Sen färgade jag håret, resultat återstår att se om ni träffar mig irl, och sen drog jag på enormt-möte. Satt där till klockan fem. Och sen for jag till Midgård lagom i tid till att lyckas missa Slingshot Theory, ska inte göras om, och hade det kul. Satt och dog åt hemska band och artister. Och sen dog jag av skratt i pausen, sen dog jag av att Vansinnet äger så jävla hårt och sen dog jag av skratt på vägen hem också.

Bottom line: Jag gillar mitt liv. Jag älskar mitt liv. Jag är lycklig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: