Cornelia Andersson

If only I don't suffocate, I'll meet you in the morning when you wake

Kategori: Foton

Saker jag längtar efter:

- ....... (om man har tänkt a måste man säga a)
- Umeå Open
- Sommaren. Jag är ju fett het på sommaren så jamena^^
- Att spela piano
- KÄRLEK
- KRAMAR
- KYSSAR
GAAAAAAAAAAAAAH!
Jag blir lite galen. Jag har lite brist på mänsklig kontakt som ni kanske märker. Så ja, ägd jag är.
Idag hat jag på mig en korsett, som är snygg. Men det är inte det bästa. Det bästa är att man inte behöver en bh under den, och det ser inte galet ut utan det. Så win win win. Och därför är jag lite extra glad just nu.

Kommentarer

  • Karre säger:

    FUUCK, har inte beställt biljett än.. Borde göra det xD

    2010-02-15 | 00:00:37
  • ida säger:

    HAHAHHAHAHAHHAHH

    "om man tänker a måste man säga a"

    jaaaaaa sanning!!!!

    Korsett snygg, sommar längtas efter.



    (vet inte om du märker det, men jag håller på och kommenterar ungefär ALLT som jag kan kommentera)



    Det är det jag tänkt, att hoppet mellan mängden kroppslig kontakt måste vara läskigt stor.

    Du kan få kramar av mig iaf. ^^

    <3

    2010-02-15 | 08:47:42

Kommentera inlägget här: