Cornelia Andersson

I'm back in Liverpool

Kategori: Foton

Ibland skrämmer livet mig. Det skrämmer mig för att jag inte har någon aning vad som kommer att hända. Jag vet vad jag tror kommer hända men inte vad som kommer få hända, om ni förstår? Det skrämmer mig när mitt hjärta gör ont när jag bara går, alltså helt utan anledning. Det skrämmer mig lite mer att jag inte blir så rädd. Jag blir rädd först men sedan fylls jag mest av en accepterande känsla. Tanken som dyker upp är att jag funderar på vart det är meningen att jag ska hamna här näst. Och sen tänker jag lite på vilka som kommer bry sig att jag är borta. Vilka som kommer sakna mig.
Det skrämmer mig att jag kan sitta och lyssna på The Wombats, det som påminner mig mest om Elmer av allt utom att träffa honom, utan att bryta ihop. Jag är så ledsen att jag inte ens orkar tycka synd om mig själv.
Jag är less som fan. På allt. Jag vill mest slå någon i ansiktet och sen sova tre dagar i streck. Jag gör ändå inget på dagarna.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vännen.

    Lite opassande att säga detta kanske, men extremt vackra bilder. Du är och kommer bli en otroligt skicklig fotograf.

    Lite mer passande:

    Vi måste se till så att du har mer att göra så att tankarna/känslorna kan hålla sig på lite längre avstånd!

    Vad hände med att hålla sig sysselsatt vavava? ;)

    Jag vet att jag inte varit världens bästa vän på sistone, inte varit med dig sen söndags, menar jag... så det är mycket bra att du har kasper och olov.

    Och nu är du ju på modernten!

    För övrigt är det helt okej att sitta och spela piano hela dagen. Kanske inte så roligt efter några timmar, men helt okej.



    JAG SKULLE SAKNA DIG I MINST FEMTUSENFYRAHUNDRASEXTIOFEM MILJARDER ÅR OM DU FÖRSVANN.



    2010-02-11 | 18:33:31
  • Linnéa Grannas säger:

    var stark cornelia! hjärtesorg är bland det värsta som finns, men bara du är stark och försöker sysselsätta dig kommer tankarna hamna på annat och tillslut en dag kommer allt faktiskt gå över..

    kram på dig!

    2010-02-11 | 20:26:47
  • Anonym säger:

    Alltså det känns precis som om du går igenom vad jag gick igenom för typ ett år sen. Det blir bättre.

    2010-02-11 | 22:16:46

Kommentera inlägget här: