Cornelia Andersson

Inte vana att jobba i det här läget

Kategori: Foton

Sitter på DAK och jobbar i Word. LAME.
Vad jag skulle vilja göra:
- Duscha
- Skratta
- Umgås
- Få gå hem!

Vad jag ska göra (efter skolan)

- Duscha
- Spela piano
- Kanske träffa Ida eller så, om hon vill

Men allra först ska jag gå hem. Det är mysigt att gå hem. Eller ja, idag har jag skor jag får skavsår av men i andra fall. Det är fint överallt på vägen hem, snö på varenda centimeter. Jag önskar bara att jag haft en iPod så jag kunde lyssna på musik. Funderar på att spela via datorn, men det ser nog ganska dumt ut när jag går runt och bär på den.

Jag är nästan helt säker på att jag ska spara ut håret, i alla fall tills sommaren. Jag hoppas bara att jag någon gång klipper av mig det, för jag tror jag är sjukt snygg i riktigt kort hår. Men jaja det blir nog bra ändå. Jag kommmer vara nöjd bara jag får färga om och få bort min utväxt, då kan jag vara tråkig och låta håret växa.

Saker jag vill göra med mitt utseende:

- Färga ögonbrynen mörkare. Blir drygt att måsta måla i de hela tiden.
- Gå ner i vikt
- Vaxa benen (vi måste göra det snart Ida!)



Är det bara jag som tycker att frisyren jag har på bilden är sjukt snygg? Page med raklugg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: