Cornelia Andersson

Nej, hör nu

Kategori: Foton

En bra dag, idag är en bra dag. Det är bra att ha bra dagar, det har jag kommit fram till. Anledningar till att jag mår mycket bättre än nu än vad jag gjort sedan Elmer gjorde slut:

- Jag har många fina vänner som är med mig hela tiden

- Jag har gråtit färdigt

- Jag har börjat, på kul, tänka på andra pojkar. Det fungerar för mig. Om jag slutar tro att Elmer är bäst i världen blir det lättare att hitta en annan.

- Jag får ha Elmer som kompis. Vilket äger, tack Elmer.



Original



Omredigerad



Original



Kommentarer

  • ida säger:

    Bra anledningar. =)

    Åh, du, nu ser jag på samma HIMYM-avsnitt som vi såg igår. "...Fields of dreams" haha



    Mycket vackra redigeringar. Älskar det röda i Gammliabilden. lovelovelovelove

    2010-02-02 | 18:04:03
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: