Cornelia Andersson

Oh, simpe thing where have you gone?

Kategori: Foton

I'm getting tired and I need somewhere to begin
And if you have a minute why don't we go
Talk about it somewhere only we know?
This could be the end of everything
So why don't we go, somewhere only we know
Somewhere only we know?

Jag skuttar runt i skolan och hittar sångtexter som beskriver hur jag känner. Jag har inte varit lycklig på länge så nu när jag är det, ja då känns det som första gången. Jag är en ny människa och det är skönt. Jag har hittat en låttext som beskriver mitt liv väldigt bra:

Sometimes tears say all there is to say
And sometimes your first scars won't ever fade away
Tried to break my heart, well it's broke
Tried to hang me high whem I'm choked
Wanted rain on me, well I'm soaked
Soaked to the skin
It's the end where I begin

Och det är fan sant. Det är slutet och början. Jag har aldrig känt så förut, men det känns jättebra. Så de så!

Kommentarer

  • ida säger:

    WIIIIIE underbart cornelia! <3

    Otroligt bra text, verkligen! hm, söka på google the script! jaha! Hahaha, jag gillar när jag hört låtar tusen gånger men fortfarande inte känner igen dem från texten. haha.



    sv: tack ^^ Du förtjänar alla fina kommentarer. <3



    2010-02-15 | 12:15:46

Kommentera inlägget här: