Cornelia Andersson

Saker på en hög

Kategori: Foton

Saker jag har gjort idag:

Ätit vegetarisk mat även fast jag inte vad hungrig eller tyckte att det var gott.
Gjort så att Rikard tror att jag är ledsen på honom, fastän jag inte är det.
Pratat om mitt liv med Peter och Towe, därav insett att jag inte har det så bra som jag vill tro att jag har det. Alls.
Blivit deppig.
Fortsatt vara deppig.
Varit olyckligt kär på avstånd.
Sett och hälsat på Elmer, hamnat på ruta ett igen.
Blivit ännu mer depp.
Idag kommer jag att var depp hela dagen utan tvekan.
Byeee

Kommentarer

  • Moa Linnéa Lapinniemi säger:

    Hm... jag tycker inte om att du är deppig :( men jag kan inget göra. Gå och köp en klubba! :D

    2010-02-08 | 14:08:30
    Bloggadress: http://vaniljchoklad.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Man deppar och deppar och deppar men tillslut en dag så kommer du märka att vissa saker känns lite lättare, även om du kan falla tillbaka väldigt långt så når du inte riktigt botten igen. Det tar tid, men man måste gå igenom det för att kunna låta något nytt ta plats.

    2010-02-08 | 16:41:40

Kommentera inlägget här: