Cornelia Andersson

The last time you fall on me

Kategori: Foton

Tack Sofia för ditt fina inlägg om min och Elmer, det värmde verkligen. Jag tycker också att vi var perfekta för varandra, men jag känner också för att leva ett nytt liv nu. Det är en befriande tanke, som jag gillar. Att jag kan hitta en ny människa som är lika perfekt för mig, och bli en ny människa själv. Jag hatar när saker ändras, men jag älskar det också. Älskat pirret i magen när man är kär, älskar när man kan titta i spegeln och känna att man än någon ny och att man älskar den man blivit. (och att någon annan älskar den man blivit) Det längtar jag efter så himla mycket.

Idag har jag fotat med Bea. Ida skulle vara med men min lilla stackars älsklingsflicka (jag menar det Ida, puss) blev magsjuk. Tycker så synd om henne, jag hatar själv att vara magsjuk så. Hoppas det blir bättre!! Krya på dig<3

Bilder:


Kommentarer

  • ida säger:

    ÄLSKLINGSFLICKA!!!!!!<3

    Jag är jätteledsen för att jag var tvungen att gå hem. Jag är så vek. :(



    Vi måste fotografera väldigt snart igen! jag vill vara med!!



    Fotografiet på dig är så galet snyggt.

    2010-02-15 | 09:02:58
  • Klara säger:

    ASSNYGGT!

    2010-02-16 | 10:43:57
    Bloggadress: http://klarabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: