Cornelia Andersson

The pain and self-loathing, far too hard.

Kategori: Foton

Sitter på engelskan och har... lektion. Hade mycket hellre haft kör i tre timmar faktiskt. Jag. Vill. Färga. Håret. Men jag vet att jag passar i den här färgen. Men ändå liksom. Jag vet att jag ska skaffa svart hår någon gång, men inte till att börja med. Det är så mycket svårare att få till en ljusare färg när man färgat svart. I vilket fall så har jag en avfärgning hemma så jag kan få vilken färg jag vill höhö. Jag vill ha orange, för färgens skull. Men jag vet inte om jag skulle passa i det.


Kommentarer

  • Jessica säger:

    testa färga avfärgningen och se om det blir oranget! om det blir bra så behåll det, om det blir dåligt så färga nån annan rolig färg, kanske rött

    2010-02-25 | 17:11:07
    Bloggadress: http://maskrosb4rn.blogg.se/
  • karre säger:

    brunt är alltid snyggast imo

    2010-02-25 | 19:05:46
  • ida säger:

    håller med jessica till 100 %

    =)

    2010-02-25 | 21:28:40
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: