Cornelia Andersson

The sound of muzak

Kategori: Foton

Lyssnar på Porcupine tree och minns sommaren. Till exempel när Olov hälsade på i Elmers stuga, då vi vandrade till cafét och lekte gangsters. Jag vill ha sommar igen, inte för att jag ser fram emot det som kommer hända utan mest för att det är så varmt. Jag har inga förhoppningar på den här sommaren alls. Ursch.

Bilder från idag













Det finns så många saker jag tänker på och som jag vill prata med folk om, men jag har inte en enda människa som jag kan prata om allt med. Towe och Moa är de jag kan prata om det jobbigaste med, Ida och Rikard och Bea är de jag pratar om resten med. Och jag antar att det är bra, men jag saknar att ha den här speciella människan som vet exakt allt. Jag vill ha en sådan människa igen.

Kommentarer

  • a säger:

    Jag förstår exakt vad du menar. Känner precis likadant. Sitter bara och väntar på att den ska dyka upp.

    2010-02-06 | 21:17:31

Kommentera inlägget här: