Cornelia Andersson

Turning over every storm

Kategori: Foton

Sitter och pratar på msn istället för att sova. Det är dumt men vad kan jag säga? Det är värt det helt klart. Jag gillar natten bättre. Då finns det ingen som kan säga vad man ska göra, för tiden räknas inte. Man behöver inte titta på klockan, för man har hela natten på sig.
Jag har insett en jättebra sak (av att kolla på massa gamla inlägg på min blogg), jag gillar mig bättre. Den nya mig, Cornelia efter den 26:e Februari 2010. Jag är en mognare, snällare, vackrare och bättre människa nu. Det har jag många att tacka för, men faktiskt mest mig själv.

Kommentarer

  • ida säger:

    Natten äger hårt



    Ja, mest dig själv. =)

    Det är väldigt bra att du kan se det så... en p.o.s.i.t.i.v förändring. <3

    2010-02-15 | 08:44:36

Kommentera inlägget här: