Cornelia Andersson

DAGENS

Kategori: Foton

Dagens värdaste: Att jag ska klippa mig fett snyggt!
Dagens ovärdaste: Att jag inte vet vart alla pengar tagit vägen
Dagens taggade: Mitt hår!!!
Dagens otaggade: Att det är fett kallt ute
Dagens underbara flicka: Förhoppningsvis min frisör
Dagens underbara pojke: Salem al Fakir
Dagens kärlek: Inte vet väl jag heller
Dagens pinsammaste: Inget ännu
Dagens roligaste: Inget än så länge. Troligtvis allt som kommer hända ikväll
Dagens ledsen: Har blåsor på mitt finger
Dagens konstigaste: Killen som satt och skrek på taket xD
Dagens kram: Inte fått en kram idag
Dagens kyss: Inte fått någon kyss idag
Dagens slagsmål: Har ingen att slå
Dagens mat: Inte skolans mat iaf!
Dagens klädsel: Stora kängor,snygg strumbyxor och stor halsduk
Dagens smink: Ögonbryn målade och mascara
Dagens uppvaknande: Vaknade tre gånger och ville bara sova hela dagen. Fan vad skön min säng är.
Dagens stressigaste: Stress till skolan, annars är det lugna puckar
Dagens plan efter detta: Matteprov och sen ska jag klippa mig! :D

Kommentarer

  • Karre säger:

    Vart ska du klippa dig? Du borde gått till Jessica! xD

    2010-02-19 | 14:37:19
  • Anonym säger:

    JÖSSES ska du klippa dig IDAG???!



    ååh jag vill seeeee hur det bleeeeeev hihi

    2010-02-19 | 15:05:35
  • Klara säger:

    Åh, spännande att se resultatet sen!



    Tack för lisan också! Den var sjukt nice. Älskar "Little of your tiiiiiiiiime."

    2010-02-19 | 17:03:09
    Bloggadress: http://klarabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: