Cornelia Andersson

Vilken skön soffa

Kategori: Foton

Ja jag äger på rubriker, jag vet. Just nu sitter jag på skolan och väntar på lunch. Vi arbetar med ett bildspel och en Power Point, men det är lite svårt att bli klar med en Power Point när inte alla gjort klart de bilder som ska vara med. Jag blir så less!!
Ja men nu åter till lunchproblemet. Jag hann äta en macka till frukost, så jag är långt ifrån mätt. Och gissa när vi har lunch? Fem i tolv!! Jag kommer ha dött innan dess, helt klart.

Saker som hänt på senaste tiden:

- Jag har börjat må bättre
- Jag har fått upp peppen på livet
- Jag har en pojkvän. Jag vet att vissa kommer tycka att det är konstigt och fel och alldeles för tidigt och massa skit säkert, men jag kunde inte bry mig mindre. För mig spelar min egna lycka störst roll!
- Jag har lyckats välta ner samma kaffekopp i golvet två gånger i rad. Jag är nästan lite stolt

Kommentarer

  • Joseph säger:

    Har du skaffat pojkvän? vilket sammanträffande, skaffade flickvän väldigt nyligt också. vem är han?

    2010-02-25 | 13:47:42
  • cocoocococ säger:

    Till Josse: Han är en jävligt skön prick. Du borde veta vem det är, han går i din klass

    2010-02-25 | 13:51:56
    Bloggadress: http://hansgustav.blogg.se/
  • ida <-- flicknamn säger:

    Jag älskar dig. (Ja, jag vet att det nu låter som att jag är din pojkvän. Det bryr jag mig inte om! För övrigt är det jättedumt att tro att jag är din kille, för jag är ju en tjej).

    Jag älskar dig för denna mening: "För mig spelar min egna lycka störst roll!"

    Det är så fint och jag blir både rörd och stolt över att vara din vän.

    Du är modig och jag avundas dig det.



    <3

    2010-02-25 | 21:21:00
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: