Cornelia Andersson

Where to, will you relocate? Now that it's war

Kategori: Foton

Sitter på skolan i awesome kläder och sjukt snygga kängor och hela köret. Allt är fint utom mitt hår, men det ska ju ordnas. För en gång så är mitt hår inte snyggt innan jag ska klippa mig, vilket är skönt. För jag brukar alltid ångra mig just innan, för att det ser bra ut. Men nu gör det inte det alls så jag kommer bli bara nöjd i eftermiddag :D Jag längtar efter att kunna dra handen längs nacken och knappt ha något hår där alls, lär vara sjukt härligt. Har aldrigt haft så kort hår förut.
Sen längtar jag jättemycket efter filmkvällen ikväll också. Vill ligga i en soffa, eller i någons knä, och se på en bra film. Det var alldeles för länge sedan. Kommer bli fett bra, om vi bortser från detaljen att mina föräldrar är inställda på att typ fem pers ska dyka upp, inte tio. Men aja, det blir bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: