Cornelia Andersson

With another one in my bed, don't you care about me anymore?

Kategori: Foton

Jag bloggar ju typ tusen gånger om dagen. Förlåt. Jag kom på att jag utelämnade detaljen att efter att alla dragit från stan var jag, Arvid, Omnipotent och Joseph kvar ett tag. Vi drog till en busskur på ÖK där Arvid blev upphämtad. Sen gick jag och Joseph till mig och hänge lite mer med Ida och Rikard och dom. Klappade katter, pratade, spelade piano. Det var roligt. Sen gick han vid halv tolv och sen fungerade mitt trådlösa internet jättelänge ^^ Så jag var vaken till säkert halv tre. Det var mysigt! Msn är väldigt mycket mer underhållande än jag trott innan. Jag är även väldigt förvånad att jag faktiskt kom mig upp imorse. Jag hann till och med äta en riktigt frukost!
Det är länge kvar tills jag har lunch, man jag är inte hungrig. Hade nog lätt kunnat äta ingenting på hela dagen idag. Min hunger har som sprungit iväg. Men mig gör det ingeting alls, jag äter när jag vet att jag måste men inte när jag inte är hungrig. Ett mål om dagen är mitt mål. Skojja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: