Cornelia Andersson

You became the light on the dark side of me

Kategori: Foton

Dagens låttext som jag kan tolka in i mitt liv:
The more I get of you,
The stranger it feels

Dagens humör:
Förvirrad, lycklig, lite trött.

Dagens klädsel:
Svarta jeans, blåvitrandig jätteskön tröja med en galen tjocktröja över. Ja, ni såg ju på bilden i och för sig.

Dagens mest taggade låt:
Moonin' up

Dagens längtan:
Imorgon och lovet. Jag längtar väldigt mycket till lovet faktiskt. Mer än jag trodde.

Dagens besvikelse:
Att det är så förbannat kallt ute.

Dagens historia:
Jag kan berätta för er vad jag gjorde igår!

Jag var ledig från skolan, likaså alla kommunala gymnasieskolors elever. Jag vaknade i alla fall elva och åt frukost. Satte mig vid msn och Apberget ett tag. Sen började det kännas väldigt onyttigt med tanke på att solen sken utanför fönstret (Den gjorde det!) så jag tog med Ida och Bea på promenad runt kvarteret. Sen vad klockan helt plötsligt kvart över tre och jag skulle hämta lite grejer och sen dra till stan. Jag och Ida cyklade ner till biblioteket och mötte upp med Lisette och Joseph, och Adrian men han gick nästan direkt.
Vi gick till Station, med ett litet snabbt stopp på Hemköp, och där var Arvid. Då blev jag klad! Fick världens längsta och mysigaste kram av honom, jag flög. Sen satt vi säkert tio personer runt samma bort, eftersom alla hade minst två vänner var som var med. Det var jättemysigt. Som Arvid sa kändes det som att det var sommar igen. Jag längtar till sommaren. Sedan ville folk gå, så vi började vandra mot Vasaplan. Trodde Arvid skulle gå, så jag gav honom en kram. En lång kram. Så lång att den räckete hela vägen från Station till torget. Det var fett mysigt!

Kommentarer

  • anette säger:

    Jag funderar bara på det lite, inte bestämt mig för om jag ville ha hårförlängningar än eller inte:) Men du kan ju gärna berätta lite om priser, längder, färger och sånt

    2010-02-18 | 11:16:15
    Bloggadress: http://www.an1sp1.blogspot.com/
  • ida säger:

    mkt mysigt fika var det.

    sv: ja, jag råkade skratta högt rakt ut hahaha xD



    2010-02-18 | 15:20:09
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: