Cornelia Andersson

You better start doing it right

Kategori: Foton

Nu är jag smart. Tänker mig för innan jag gör fel igen. Nu ska jag se till att hålla mig smart också.

Idag har jag vaknat i tid, varit snäll och rolig i skolan, ätit lunch med Josse och Pisse, åkt ner på stan och träffat Arvid Herman Eva Pisse Joseph och Omnipotent, dansat uta bara helvete (plus att jag nästan svimmat för att jag inte åt innan dansen) och duschat.

Lunchen var rolig men äcklig. Maten var äcklig alltså. Stan var supermysigt! Det var roligt på vasaplan och supermysigt inne på Station. Stan är ju bäst! Men dansen! Alltså grabbar och tjejor, dansen ägde! Jag kom under fund med att jag inte alls är en katt som jag tror. Utan att jag är mer, som Elmer sa, ett rådjur eller en hjort eller så. Det kan vara sant. Den här frisyren får mig att se längre och smalare ut och det äger så sjukt hårt!
Dock vill jag avråda er från att dansa när ni bara ätit en macka, några kakor, två klubbor och lite pasta. Det är inte ok och man får jättemycket blodtrycksfall.

Nu borde jag: Göra mitt svenskareferat, läsa lite i en bok och sen sova.
Nu kommer jag: Sitta på msn och vara ute på internet rent specifikt. Haha.



Default out!

Kommentarer

  • ida säger:

    Ägig dag lät det som. <3



    hihihi, varsågod. (för kommentarerna)



    Det är bra, gör livet till det bästa, sova/läxor/annat oviktigt kan man göra sen!



    du är jäääääääättefin i din frisyr! yepp.



    MEN ät mer, kvinna.



    annars kommer du snart vara en död kvinna.



    jag vill inte vara vän med ett lik. det hade varit coolt, men knappast praktiskt.

    2010-02-25 | 23:11:43
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: