Cornelia Andersson

I am, he is, you are, he is, you are me and we are all together

Kategori: Foton

En sak jag kommit på: Långa rubriker äger. Sitter och lyssnar på kniven i Elmers sovrum. Jag har mjukt, fint hår och jag är glad. Imorgon ska jag, Elmer och några fler (inte säker på vilka ännu) på Iksu. Vi ska klättra och kanske simma också (hoppas hoppas). Jag har inte simmat i ett badhus på evigheters evighet. Det är så jävla kul. Jag ska nog låna mammas baddräkt då. Den är blå och snygg och har som boxer-ben om ni förstår vad jag menar. I vilket fall äger baddräkt bikini. Bikinis kan så lätt bara åka av. Underdelen typ Hejdååå så fort man dyker och överdelen säger Hejdååå så fort man simmar upp över ytan. Dumma grejer. Jag gillar baddräkt. Längtar till imorgon och badet på skolan.



gjorde den där nyss och tänkte ha den. Men den var inte omtyckt, och så passade den inte så bra. Men den är snygg tycker jag så jag var tvungen att visa den :)



Det där är förövrigt en bild jag är mighty stolt över. Den äger.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: