Cornelia Andersson

I look at you all, still my guitar gently wheeps

Kategori: Foton

Sitter hemma hos Elmer och lyssnar på Sound tracket till Across the universe och som ni märker är bloggen öppen för alla igen. Av många anledningar.

I vilket fall, igår så var jag med Ida, Bea, Rikard och Elmer hos mig. Vi spelade kort, kollade inte på Shrek, spelade inte Munchkin, och pratade till klockan sex typ xD Sen somnade jag i alla fall. Jag sov i en backe dessutom, inte så skön.
Vaknade imorse bredvid Elmer av att min mobil ringde. Det var typ klockan två. Sen gick vi upp, jag åt potatisbullar och sen drog vi till Elmer, där vi är nu. Men det viktigaste som hänt idag: Jag noterade att min mage blivit värsta fin nu! Jippi! Den är plattare än den varit på länge faktiskt, vilket äger.



Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: