Cornelia Andersson

Invasion after invasion

Kategori: Foton

Jag sitter i Elmers rum och lyssnar på How low med José Gonzalez. Den är snygg och allt. Vi har fotat i Elmers rum idag, det var kul. Jag försöker ladda in bilderna på datorn, vi får se hur det går.

Jag skaffade bloglovin' i måndags, och ja det är väl kul men inte alltid. Följer lite för många lata bloggar. Sådana som gör ett inlägg i veckan ungefär. Det är sjukt tråkigt tycker jag. Pandasoppa är bäst, hon bloggar oftast och roligast. Sen skriver ju Anna typ femtio inlägg om dagen, men de handlar oftast om hur hon tycker att hennes läsare suger så det är inte superkul.

I vilket fall ska ni få era bilder nu



Den här över är gjord med lång slutartid. Inget Photoshop utom färger och att jag lagt på lite skärpa





Det tog otroligt lång tid att ladda upp bilderna, så jag laddar upp några fler senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: