Cornelia Andersson

jo

Kategori: Foton

Do I disapoint you
In just being human
Am I one of the other men
That you can light your cigar on
Why does it always have to be fire



Dagens önskar: Jag önskar att jag såg ut såhär



Jag önksar att jag passade i såna här (tröjan)



Jag ösnkar att jag kunde sy eller hade råd med sådana här kläder



Dagens nöjd med: Jag är nöjd med min tillvaro. Jag är nöjd med min familj som är snälla som stryk och med min bästa bästa bästa pojkvän. Jamena han låg och kramade min i en kvart imorse fastän jag typ sov och var hur tråkig som helst. Och igår när jag var rädd och hade ångest som fan kliade han min rygg och gick med på att se tre HIMYMavsnitt på raken, och sen läste han för mig tills jag somnade. Helt enkelt bäst<3



Jag är nöjd med mina ögon. Stora, fina och mörka. Imorse sa Elmer att de var väldigt fina, så att man tänkte på det dirket. Det lät bra tyckte jag.



Dagens rädsla: Mitt hjärta. Det är så att mitt hjärta snurpar till lite då och då. Ibland sticker det till i det, ibland sticker det som längs med hela halsen ner till hjärtat, ibland slår det slag innåt, ibland hoppar det över slag. Alltid när jag blir riktigt rädd så börjar hjärtat göra ont, och det känns som att jag ska dö. Och den absolut värsta känslan jag någonsin känns är just den. Det känns som att precis då har man tre sekunder kvar av sitt liv, det är snart slut, och det finns inget alls man kan göra åt det. Alls. Och den känslan dyker upp nästan varje dag. Så tänk er att tro att ni ska dö varje dag, då är det svårt att hålla sig glad kan jag säga.


Kommentarer

  • C säger:

    Du är snyggare än tjejen som du vill se ut som.

    2010-01-06 | 16:12:04
  • ida säger:

    men usch! hjärtat! inte bra, fråga skolsyster! (du+jag=gå dit)

    2010-01-06 | 17:11:50
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/
  • Anna säger:

    åh dom där tvillingarna är så jäkla snygga! skulle inte heller tacka nej till att se ut som dom!

    2010-01-06 | 19:06:45
    Bloggadress: http://hejjagheteranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: