Cornelia Andersson

Nwj

Kategori: Foton

Och nej, jag har inte tänkt göra någon töntig sammanfattning av 2009 med en mening under en bild gång på gång.
Men jag kan sammanfatta det för er iaf.

2009 var mitt första år som äkta tonåring
Mitt första år med många vänner
Många bekanta och några fler äkta fina vänner
Det var året då jag blev på riktigt kär för första gången
Det var det året då jag för första gången började göra riktiga misstag
Det var det året då jag började få ovänner
Det var det året då jag för första gången tyckte illa om mig själv
Tyckte illa om min vikt
Det var också första gången pojkar sa till mig att jag var fin
Till mitt ansikte
Första gången jag kände mig fin
Snygg
Attraktiv
Under 2009 började jag se vem jag var
Se hur avundsjuk jag kunde bli
Se vad jag gillade och ogillade
Det har varit mitt första riktiga år
Det har varit mitt livs sämsta år
Och det har varit mitt livs bästa år

Sedan jag träffade Elmer
Har jag alltid kunnat ha lyckan kvar hela tiden
Den har inte varit något jag måstat kämpa för
Den har alltid funnits där för mig
Precis som Elmer varit




Kommentarer


Kommentera inlägget här: