Cornelia Andersson

Speciell

Kategori: Foton

Är du kär just nu?
Väldigt kär ja
Har du kysst någon idag?
Ja
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
Många gånger
Har du ett förhållande?
Helt klart
Hur många har du varit tillsammans med?
Massa ovärda på  låtsas på långstadiet osv, men som jag vart kär i är det tre.
När går gränsen vid otrohet?
Kan vara väldigt olika. Jag själv skulle nog dra gränsen vid ja nästan flört. Eller det är inte att vara otrogen men det skulle såra mig. Jag anser att det inte alltid behöver vara fysiskt för att det ska vara svek.
Har du varit otrogen och om ja, varför?
Har varit väldigt förvirrad, har varit elak men inte fysiskt otrogen. För att förklara han jag blivit förälskad i en ny en gång.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det?
Ja. Mitt ex när jag egentligen var kär i Elmer.
Är du romantisk?
Nja, jag kan säga jätte kliché-iga grejer, men jag gör inte så många romantiska saker. Tror att det är för att jag inte själv faller för typiskt romantiska saker så.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
Inte min kompis
Är du svårflörtad?
Om jag inte gillar personen kommer jag nog inte börja göra det av flört. Så ja, på så sätt. Men absolut inte om jag tyckte om personen innan den började flörta.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Jo då
Har du någon gång slagit någon du tyckt om?
Inte så att det skadat. Typ gulbil slag
Har du lekt med någons känslor?
Jo, men det var inte meningen.
Vem var din första riktiga kärlek?
Den första jag var kär i var Hugo, den första jag älskade är Elmer.
Har du haft sex med över 20 personer?
Hahah god no!
Hur länge höll ditt längsta förhållande?
18 månader and still going
..och ditt kortaste?
Tre veckor tror jag.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Förhållande tack.
Har du varit tillsammans med två samtidigt?
Haha i sexårs var jag "tillsammans" med typ sju.
Är du en bra pojk/flickvän?
Det får du fråga Elmer. Om det är någon som läst hela den här listan kan ni ju svara på det på kommentar. Även om ni inte känner mig, kan vara kul att få veta hur den här listan får mig att framstå :)
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
Min pojkvän
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?
Henrik.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?
Hah nej
När fick du din första kyss?
6:an av Hugo
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
Inte vet väl jag heller ;P
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?
Heheh nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?
Det skulle ju inte vara fysiskt omäljigt. Bara dumt för att man jämnt skulle bli påminnd igen om det tog slut.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat?
Lika

Och om det är någon som undrar något annat är det bara att fråga på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: