Cornelia Andersson

Vi har varann

Kategori: Foton

Nu är jag hos Elmer, sitter och lyssnar på Bo Kaspers Orkester. Idag har jag gått till stan med Elmer, Ida och Bea. Mötte upp med Rikard och gick och handlade kläder. Eller ja, inte jag men. Min shopping bestod av att prova en spetströja, inse att den fick mig att se tjock och sen ge mig. Hehe. Vi gick slutligen till Kafe och träffade där Elmer, Kasper och Olov som spelade Munchkin och Gloom. Jag har bilder från idag. Se och njut.











Den här bilden är Kaspers


Kommentarer

  • Kasper säger:

    Jag är cool på att ta bilder

    2010-01-04 | 15:34:23
  • ida säger:

    vilken bild tog Kasper?



    Fin dag!! :D:D



    älskar hur du redigerade sista bilden. :*

    2010-01-05 | 01:37:40
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: