Cornelia Andersson

Du skulle vilja glida som jag

Kategori: Foton



Jag skulle bara vilja tacka alla små jävlar som lämnade sinnes irriterande kommentarer förut för att ni fick mig att skaffa en mer skyddad blogg att skriva på. Så otroligt smart är det faktiskt inte att lägga ut allt om en själv på internet helt oskyddat. Sen är jag så pass uppmärksamhets-krävande att jag behöver en blogg av något slag, men det räcker gott och väl om min kära Ida kommenterar! I alla fall, här har ni den största skurken i dramat men också då på något skruvat sätt dagens hjälte, Amanda, så tack till dig!

Ha det!

Kommentarer

  • ida säger:

    Tack! <3

    ja, jag äger på att kommentera (a)

    hihi

    / ida



    "det du skriver på internet ska du kunna trycka på en t-shirt och gå omkring med"

    / tanter och farbröder 50+

    2010-07-09 | 23:46:51
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: