Cornelia Andersson

Gotta live in my dreams

Kategori: Foton

Okej bitches, så här står det till: Jag tar paus nu från och med idag till och med ungefär den åttonde augusti. Jag ska ut och leva livet och jag längtar så. Först, imorgon natt, åker jag och min familj på semester. Vart då undrar ni då. ENGLAND!!!! London och sen tåg runt omkring. UNDERBAAART!! Efter det blir det ännu bättre, då blir det nämligen Urkult. JIPPIIII!!!!!!!!!!!! Åh augusti månad i mitt hjärta<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3

Fy vad fjortis det blev. Men ja jag är glad. Såhär glad är jag



GRATTIS IDA!!!


Vet inte vilka av er som lyckades koppla men jag kommer inte att dyka upp på Trästock! Det suger lite, saknar Olle!! Och såg verkligen fram emot att hänga där med Karre och Arre (ursch vilket fult nick) :(:( MEN jag kan inte riktigt vara ledsen för FY FAN VAD JAG SKA HA KUL

Puss

Kommentarer

  • ida säger:

    TACK!!!



    okej, att du missade trästock är ju inte kul, men nästa år (20 års-jubileum då!) då far vi!

    HOPPAS DU HAR ASKUL I ENGLANDET OCH I URKULTET

    2010-07-26 | 13:28:51
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: