Cornelia Andersson

Dying of love

Kategori: Foton

Okej, text då för en gångs skull. Eller, för Amanda Wänmans skull egentligen! ;) Jag mailar lösen till textbloggen till dig sen förresten!

I alla fall, igår var jag ute och fotade och då gick jag fram till några fina blommor. Trodde jag. Såhär såg det ut:



Vilka fina blommor tänkte jag och gick närmare. Ställde mig på knä vid dom och tog denna bild



Tyckte att det var lite konstiga blommor, tog en till bild och först när jag tog kameran från ögat och tittade ordentligen såg jag vad det var:



Gräs med en jävla massa insekter på!! Fyfan!! Jag bokstavligt talat sprang därifrån och gid vad äckligt det var!! Ursch och fy

Jag har tagit en jävla massa underbara bilder som dyker upp här, några i taget. Sparar nog en del för de är såå många. Och alla är underbara. Ja i alla fall, snart dyker fler upp så stanna kvar :D

Byee

Kommentarer

  • Anonym säger:

    HAHAHAHAÅH

    2010-06-04 | 13:47:46
  • amanda säger:

    Känner mig hedrad!



    Äckliga saker usch fy helvette!

    2010-06-08 | 15:35:07
    Bloggadress: http://tfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: