Cornelia Andersson

Alice in videoland

Kategori: Foton

Idag är jag lite androgyn. Går klädd som pojke eller kanske lesbisk. Det är ju fett kul borde göras oftare. Sitter och lyssnar på Who's that boy med AIV och om ni inte hört den så spela den nu den är fett schen. I vilket fall så fick jag bra betyg på mekuprovet vilket gör mig glad. Jag gillar den här dagen.
Ikväll ska jag hänga med Ida och bögen och Josse och Bea. Imorgon ska jag på premiärfest. Det kommer bli roligt. Hänga med vuxna äger. Undrar om jag ska gå dit som pojke, det skulle var kul.

Kommentarer

  • ida säger:

    Det glömde jag att skriva, det är rätt.

    Visste inte att det var ett sådant exakt klockslag. Vad får jag göra fram till fyra då? Stta helt stilla och inte röra mig en millimeter?



    XD

    för jagh slutar halv tre XD

    2010-03-05 | 11:49:02
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: