Cornelia Andersson

Be a good boy

Kategori: Foton

Sjukt roligt. Det är fett underskattat att ha disco med tjugo-, trettio- och fyrtioåringar. Femtioåringar också iofs. De är roliga, dansar roligt gör de också. Det var lite kul, för föst var det middag (typ vid elva) och sen gick jag på toa för jag blev less på att de inte spelade någon bra musik. Sen på vägen tillbaka hör jag hur de pumpar "Det snurrar i min skalle" på högsta volym. Jag var lite för trött för att bekämpa mina impulser så jag börjar kuta. Springer och drar med mig Bea ner på dansgolvet och där stod vi sedan nästan oavbrutet fram till klockan två, eller halv tre typ. Fasiken så kul men jag har cpont i fötterna nu. Det spelades lite för lite Daft Punk tycker jag, men de spelade the knife och franz ferdidnand så jag är nöjd ^^ Kul kväll minsann, bra början på mitt bästa lov någonsin troligast. Längtar<3

Kommentarer

  • karre säger:

    Så det spelade alltså bara min favoritmusik? Daft punk, knife, familjen (franz). Fan vad najs!

    2010-03-07 | 03:57:10
  • geidaettinlägg säger:

    åh men fina coco! :D :D tack!



    Jag kollar din blogg var tredje minut, vännen, så snäääääällla uppdatera lite! ^^ det vore uppskattat EXTREMO MUCHO.

    2010-03-09 | 17:56:14
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: