Cornelia Andersson

Blaurgh

Kategori: Foton

Jag hatar dryga kommentarer, som fan.
Jag saknar sommaren, som fan. Det ska bli så kul. Det är fan ren lycka att kuta omkring på stan en solig dag med sina vänner och bara skratta hela tiden.
Igår vad mysigt, massa skratt. Det gillas.

Idag har jag vågat ta på mig höga byxor. De är till och med lite utsvängda där nere.

IKVÄLL ÄR DET OPEN!
TAGGA!

Fast först ska jag till stan
Taggar det lite mer faktiskt

Jag hatar nostalgi, man blir nästan bara ledsen. Det äger när man kan se tillbaka med ett leende på läpparna, men när man bara blir nere av att tänka tillbaka är det sämst. Men när man väl börjat är det nästan alltid kört. Då sitter man med olyckan ett tag, som fastklistrad i bilder från den gamla goa tiden som man saknar. Jag saknar. Som till exempel när man lyckats börja spela The Wombats på Spotify, då är det kört.

Saker som jag inte kan tänka tillbaka på med ett leende på läpparna är tiden med Elmer, till exempel alla soliga dagar i hans stuga. Det finns få saker som gör mig lika ledsen som att tänka på hans stuga. Vet inte riktigt varför, det är väl bara så sagolikt vackert antar jag. Jag hoppas för allt i världen att jag får vara där igen någon gång.
Saker som jag kan tänka tillbaka på med ett leende på läpparna är till exempel hela sommaren -08 med Jessica. Så mysigt! Det är nog för att jag inte förlorat henne, det känns jättebra.

Jag saknar sommaren, som fan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: