Cornelia Andersson

Bomba

Kategori: Foton

Nu bombar jag er med ljupa inlägg om mitt emo liv
Fast jag kan faktiskt inte alltid vara glad
Hur gärna jag än vill det

Saker som gör mig ledsen just nu:

- Jag har inte Elmer i mitt liv längre. Det gör mig ledsen, jag hade det bra med honom.
- Jag har bara ensamhet. Jag har ingen ny.
- Jag kan nog inte lyckas få en ny, inte en sån jag vill ha i alla fall. Inte på ett långt tag.
- Jag har lyckats såra den människan som varit snällast mot mig i hela mitt liv. Det känns skit varje dag.
- De jag längtar efter går inte att nå. Inte att få.

Kommentarer

  • Implicit säger:

    Vem är den snällaste människan?

    2010-03-24 | 13:58:11
  • Anonym säger:

    djupa*

    2010-03-24 | 20:54:09
  • Cornelia säger:

    Haha fail jag vet att det stavas "djupa", det var ett skämt.

    Den snällaste människan är Joseph, vem du nu är som frågar

    2010-03-25 | 08:37:53

Kommentera inlägget här: