Cornelia Andersson

Forever I am yours

Kategori: Foton

Nu är jag hos Ida, imorgon ska ni få bilderna vi fotade i eftermiddag. Dreggelvarning!
Vi har gjort en kladdkaka och ska äta den till 500 days of summer. Det kommer bli mysigt. Jag tror att jag för en gångs skulle kan känna igen mig i den filmen, gilla den alls. Det gjorde jag inte förut.

Imorgon ska jag fota med Jessica och Pekka om hon hinner. Det kommer bli kul. Känner att jag bombar er med bilder, men jag vet att ni gillare! Så enjoy helt enkelt.

Nu ska ni få världens bästa Spotifylista. Beredda? Bästa musiken
Fint namn jag hade gett den
Höhö
Musiken är ditlagd av mig, Joseph och lite av min lillebror David. Men mest mig. Om ni hittar någon dålig musik där vare inte jag som la in den ;P Skojja det där lät jättefjortis. Förlåt.



Så nu har ni fått se några bilder jag inte visat er förut!
Imorgon är det St Patricks Day och jag och Olov ska ha gröna kläder på oss! Blir legendary :D

Kommentarer

  • Anonym säger:

    älskar sista bilden.

    2010-03-17 | 08:55:53

Kommentera inlägget här: