Cornelia Andersson

Hack in, go everywhere, steal everything

Kategori: Foton

Gästbloggeri äger!!!!!!



Hejsan alla!
Idag har jag träffat ägarinnan till denna blogg enbart och endast en gång. Och det var bara ca fem minuter. Sen var hon tvungen att gå ner på staden för att möta upp Arviden.
Så kan det gå.

Vad kan jag skriva mer... Hm. Aha! Är det så här för er också; Livet är jättebra, eller helt okej i alla fall, och man trallar omkring hemma efter skolan. Så kommer ens förälder/föräldrar hem och helt plötsligt blir allt DÅLIGTGRÅTTOCHSUG. Inte så att de är arga eller är jobbiga mot en, utan bara rent allmänt att någon kom hem. För mig händer det där hela tiden. Så fort någon stiger över tröskeln och in i min bubbla raserar allt och jag blir sur för allt och kort i tonen osv.osv.sov.
Underligt.
Jag är ju glad egentligen.

Det var det för denna dag, jag kanske återkommer... hehehhe

Cornelia, du kommer aldrig kunna lista ut vem detta är. Försök inte ens. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: