Cornelia Andersson

Here boy, get down boy.

Kategori: Foton

Idag är jag förvirrad
Igår vad jag pirrig
Idag är jag fundersam
Igår grät jag för första gången på jättelänge
Idag värkte mitt hjärta hela vägen till skolan
Igår längtade jag för första gången inte efter en flickas kyssar, utan en pojkes
Idag vet jag inte längre
Vad jag vill
Utom att få närhet
Och jag har insett att det faktiskt inte spelar någon roll vad jag gör
Jag är fri
Så fri som man kan bli
Jag har insett att det här är som en bro
Till mitt inre
Som jag inte kan bestämma vem som går över
Alla som vill får
Och vips så vet dom mer om mig
Kanske mer än jag vill att dom ska
Egentligen bryr jag mig inte
Inte alltid
Men ibland

A thing to remember is
That if we're all alone
Then we're all together in that too

Kommentarer

  • karre säger:

    Första gången du längtade efter en pojkes kyssar?

    2010-03-24 | 20:54:55
  • Coco säger:

    Första gången på länge

    2010-03-25 | 08:38:32

Kommentera inlägget här: