Cornelia Andersson

I don't understand your heart. It's easier to be apart

Kategori: Foton

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?

Josse

2. Vad gjorde du 8.00 imorse?

Cyklade till skolan

3. Vad gjorde du för 30 min sen?

Hade lektion

4. Vad hände dig 1993?

Jag föddes och massa annat. Var en gullig bebis som lät roligt.

6. Tre ord varför du sist spydde?

Jag var förkyld


7. Vilken färg är din hårborste?

Svart

8. Vad köpte du sist?

Läsk och Center

9. Vad fick du senast i present?

Till exempel en röd jacka

10. Vilken färg är din dörr?

Du jag har en jävla massa dörrar. Specificera!

11. Var förvarar du dina pengar?

I min börs?

12. Hur var vädret igår?

Det snöade och blåste.

13. Vart kramades du sist?

Min hall hemma

14. Vad ser du fram emot?

En jäkla massa saker. Umeå Open tex

15. Vad är 15?

Jag för ett år sedan

16. Vilken skostorlek har du?

40

17. Vill du klippa dig?

Just gjort

18. Är du över 25?

Hah nej kul att bli 25 från 15 på ett år

19. Pratar du mycket?

Ja på tok för mycket

20. Kollar du på O.C.?

nej

21. Har ditt namn ett "x" i det?

Nej, men  de skulle äga!

22. Känner du någon som heter Steve?

höh nope

23. Hittar du på egna ord?

Ja dee klart ( exempel. Dee = det är )

25. Är du en typiskt svartsjuk person?

Nej jag ska sluta upp med det. Det är bara dumt.

26. Vad har du för mobil?

En gammal söt

(fast ni som sett den vet att den är ganska mycket fulare än sådär vid det här laget)

27. Vem ringde du sist?

Var typ ett år sedan jag hade pengar på mobilen. Skulle gissa på Elmer

28. Biter du på naglarna?

Om jag är nervös/lyckli/hyper. Så ja, en massa på senaste tiden.

29. Har du lockigt hår?

Det blir fan lite vågigt av sig själv ibland

30. Vilken konsert ska du på härnäst?

West Side Story imorgon


31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?

Ja du.. . . Har inte dom som är sämst i mitt liv. Dom kan gå och dö imo

32. Hur många gånger har du svurit idag?

Typ inga! Eller jo några men inte så många

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?

Fan
xD

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?

Ja! Nyligen till och med

35. Ska du jobba imorgon?

Nope


36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?

Josse

37. Vad borde du göra nu?

Stänga datorn

38. Har du något smeknamn?

OM jag har. Lista:

Skrattnelia, Coco, Nilla, Coco Chanel, Default och säkert fler. Det är dom där jag känner till.

39. Sover du mycket?

Sådär

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?

Donnie Darko

41. Vad ska du göra på lördag?

Leva livet. Hänge med coolJosse och ha kul tror jag!

42. När var du ute sist?

När jag cyklade till skolan imorse.

43. Har du gråtit idag?

Nope.

44. Är du en glad person?

Ja jag är fan det!

45. Har du roligt nu?

Ja jag längtar för snart får jag fika!

46. Vad äter du helst?

FIKAT

47. Vem var du med sist?

Det beror på hur du menar. Jag träffade ju min familj imorse. Annars var det Bea igårkväll.

48. Vad heter din mamma?

J.A

49. Vad är hela ditt namn? 

Cornelia Nanna Jeanette Andersson

50. Tycker du om någon just nu?

Affermative!

Kommentarer

  • Klara säger:

    JAG MEEEEED ÅHH MEN DÅ KAN VI DÖ TILLSAMMANS!!! Jag får gåshud varje gång jag hör den aah saleeeeeem mmmmmmmm

    2010-03-02 | 09:59:43
    Bloggadress: http://klarabloggen.blogg.se/
  • PEKka säger:

    Här kom mitt svar! tionde april :D

    2010-03-02 | 18:59:29
    Bloggadress: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/
  • Emiliansabrina säger:

    Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

    2011-07-14 | 08:00:58
    Bloggadress: http://emiliansabrina.blognownow.com

Kommentera inlägget här: