Cornelia Andersson

I waited too long

Kategori: Foton

Ni vet musik som är så bra att man bara vill samla alla man tycker i samma rum och spela den högt så att man inte kan göra annat än att lyssna, och sen vill man att alla där inne ska bli så lyckliga av musiken som man själv blir? Cleos musik är sån musik för mig. Jag lägger in länken igen, för jag vill så gärna att ni ska höra musiken.

http://www.myspace.com/cleomusic

Idag har jag: Vaknat i tid, sminkat mig fint (jeij), gått till skolan och där har jag fikat gott fika ist för att äta luch (hihih) och fotat i korridorer med Towe medans häftiga personer gått förbi och tittat, sen har jag gått hemåt och köpt bröd och smör och sedan ätit två mackor med kycklingo ch gurka. Galet mycket mat för liksom det var stora mackor. Ja, ni fattar. I vilket fall så sen såg jag på That 70's show och satt för mig själv och skrattade rakt ut. Kelso är så sinnessjukt rolig ibland!! (skulle skrivit en "xD" men det får jag inte). Sen har jag suttit vid pianot i massor med timmar, seriöst i timtal, och det har varit jättemysigt! Sen redigerade jag några bilder och nu sitter jag här och lyssnar på Vansinnet och dör på finheten. Jag kommer aldrig kunna släppa hur jävla bra de är.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: