Cornelia Andersson

I was aiming for the sky, ended up flat on the ground

Kategori: Foton

Jag hade tänkt skriva om att jag tycker att min mage har blivit stor igen, större är väl rätt egentligen, men jag kan skriva om att Salems nya album äger istället. Eller om att jag fryser. Eller kanske om det faktum att jag fick sova hos Ida igår, och att det var jättemysigt! Eller att Lo säger hej till mig när hon går förbi, och att jag tycker att det är jättekul och det gör mig jätteglad ^^ Eller att Linda inte säger hej till mig, och verkar tycka jätteilla om mig, och att det suger. Jag tycker hon verkar vara jättesnäll egentligen och skulle gärna vilja lära känna henne. Men visst, jag kan förstå att hon kan ha lite svårt för mig, men jag har ju inte gjort henne någonting egentligen. Men som Ida kom på igår har jag en tendens att få exen på mig, utan att ens göra något speciellt. Det är ju inte mitt fel att deras förra pojkvänner vill bli tillsammans med mig. Det där lät jättefrojtis och skitdumt men det är ju så. Vissa ex-flickvänner känner väl som att dom fortfarande äger sin förra pojkvänner, och tycker att jag tar det som är deras. Sånt här gör mig galen, hatar det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: