Cornelia Andersson

Is this the place we used to love?

Kategori: Foton

Jeij! Fick spunk på hur tråkigt det var med allt vitt på min blogg, så nu blir det svart och färger. Det var fett snyggt enligt mig.
Jag vill kunna ha pannlugg. Ska kolla om det går med mig frilla, det kanske göra det :D Jag har kommit under fund med, igen, att Jenny Lee är jordens vackarste människa. Jag dör på hennes skönhet.

Famtida planer på ändringar i mitt utseende:

- Pannlugg, om det går.
- Rött hår
- Medusa (även fast jag inte får)
- 54 kg

Sen kommer jag inte på något mer. Jag tar det som en komplimang till mig själv.

Nu ska jag bomba er med Photo Booth-bilder på mig själv. Tacka gudarna att jag inte har en Mac själv.



Kammade håret fram i pannan för att se hur det skulle se ut, det såg ganska bra ut tycker jag. Vad tycker ni?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: