Cornelia Andersson

Jag vet du menar allvar, nånting måste undgått min blick

Kategori: Foton

Den här bloggen läser folk som känner mig, och även folk som inte riktigt känner mig. En sak ni alla kommer få veta snart är att jag är singel igen. Mer än så får bara ni som känner mig veta, genom att fråga. Det finns en till detalj, som jag inte vet om jag ska berätta eller inte. Den är ganska så intressant, men jag tror jag väntar. Nu har jag varit mer seriös än jag oftast är på denna blogg.

Folk jag saknar just nu:

- Jessica
- Rikard
- Marc

Folk jag skulle må bra av att träffa just nu, och varför:

- Jessica. (Nu kommer det här låta helt fel men jag kommer inte på något annat sätt att uttrycka mig på) Det finns en obeskrivlig njutning i att vara i hennes närvaro, för mig. Jag blir glad helt enkelt. Jag gillar vekligen energin hon utsrålar. Humöret hon får mig på.

- Moa och Towe. Två personer jag vet men det är verkligen två personer som kan få mig på så  bra humör. Bättre än jag trodde jag kunde vara på. Det är alltid roligt med er!

- Marc. Han är en så otroligt lycklig människa, som verkligen sprider lyckan och energin till alla runtomkring.

- Ida. Samma sak där, hon får mig att må bra. Jättebra! En människa som verkligen förstår mig och gör mig gott.

- Rikard. Ännu en människa som gör mig gott med sin närvaro. Det uppskattas!

- Arvid. En så mysig, glad och rolig människa kan man inte må dåligt av. Hoppas vi ses snart!

Folk jag skulle må dåligt av att träffa just nu, och varför:

- Elmer. Det skulle göra mig ledsen över det förflutna antar jag.
(alla i hans familj är inräknade också)

- Joseph tror jag. Inte dåligt men det skulle göra mig ledsen. For obvious reasons.

- Amanda. Tror inte att hon någonsin skulle kunna ha en positiv effekt på mig, så det är inte bara just nu.



Ett gäng rätt så jättestekiga grabbar

Kommentarer

  • Moa Linnéa Lapinniemi säger:

    Väldigt intressant inlägg det hära.

    Jag skulle behöva lite Cornelia Towe energi nu. Imorgon!

    2010-03-15 | 18:11:52
    Bloggadress: http://vaniljchoklad.blogspot.com
  • ida säger:

    <3



    det känns bra. :):):):):):))))))))))))) tur att vi träffas snart! NU förresten. KOM HIT :*

    2010-03-15 | 18:41:42
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: