Cornelia Andersson

Keep on walking

Kategori: Foton

Salem var överjordiskt bra. Jag dör. Bokstavligt talat. Känner mig jättefånig som känner såhär men jag vet inte vad det är riktigt, känner det som att jag är kär. I Salem. På riktigt. Är typ deprimerad för att jag vet att jag troligtvis aldrig kommer få träffa honom igen, finns inget jag hellre skulle vilja nämligen. Så ja, livet känns hopplöst.
Min högsta önskan skulle vara att få vara med Salem. Det känns som att då skulle livet vara fulländat. Perfekt. Total lycka.
Och om, nej eftersom, det inte går eller någonsin kommer hända är mitt nästa mål att hitta en flicka att älska. Just nu är det det enda som känns rätt. Alla killar jag tycker är snygga är de med feminina drag och jag fungerar bättre med flickor och allt. Dom tilltalar mig mer på alla plan. Känner mig väldigt formell som bara förklarar det med tråkiga saker som yttre och bajs men jag känner bara kärlek till Salem just nu.

Idag har varit en dålig dag
Idag har varit mitt livs bästa dag
Idag har varit en av de sämre dagarna på väldigt länge
Idag har varit den bästa dagen den här månaden
Idag har varit årets skummaste. bästa och sämsta dag
Idag har varit den 27e mars 2010
Idag har jag träffat Salem Al Fakir, ansikte mot ansikte.
Idag har jag blivit kär i någon jag aldrig kan få
Idag har jag varit mer nere än jag varit på väldigt länge
Idag har livet känts hopplöst
Idag har jag inte brytt mig och jag dött, jag har fått träffa Salem. Fått höra honom sjunga. Om jag hade fått välja hade jag dött där, mitt hjärta hade kunnat få stanna. Jag hade kunnat dö lycklig.
Idag har jag blivit totalt dissad av en nära vän, som om han inte visste att jag fanns
Idag har många saker sårat mig
Idag har han bara varit en i mängden
Idag har jag velat skrika
Idag har jag velat gråta
Idag har jag velat dö
Men det enda som hänt är att jag hållit allt inne. Gått runt och låtsas vara åtminstonde lite glad men egentligen varit så nere för att konserten var slut att jag kunnar ge upp totalt. Gått hem och nu ligger jag och plågas av skönheten i Salems toner. Jag önskar att jag kunde sluta lyssna, jag önskar att jag aldrig hörde något annat i hela mitt liv, jag önskar att Salem var min.
Idag har jag inte ens kunnat gråta åt att höra Brooklyn sun live

Jag hoppas Salem inte läser det här
Varför skulle han göra det?
Dum jag är
Om du gör det, så hej. Jag är kär i dig, Som fan. Sanningen är att vi nog är ganska perfekta för varandra. Sanningen är att vi aldrig kommer att hända. Sanningen är att du aldrig kommer veta vad du går miste om. Sanningen är att jag är ensam igenom allt det här. Utan dig är jag alltid ensam.

Idag har jag varit den töntigaste, löjligaste och mest förälskade människan i stan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: