Cornelia Andersson

Tonight I'm gonna rest my chemistry

Kategori: Foton

Jag går runt och hoppas och tror
Eller hur?
Jag har ju ingen aning egentligen
Eller hur?
Jag längtar bort till ett land av fester och berusade människor
För där spelar det ingen roll vad man gör
Man får göra det man vill och ingen bryr
Konekvenser känns långt borta
Medans de är allt jag lever efter i vanliga fall
Det gör mig galen
Jag vill bara vara mig själv
Men jag kommer inte våga det när alla ögon som stirrar ser klart
Jag tror bestämmt jag skulle trivas bättre bland fulla människor

Ikväll ska jag till Hamnis, det hoppas jag blir roligt. Får höra Slingshot för första gången. Har hört att de är bättre än Vansinnet så de har ju lite press på sig kan man helt klart säga.

Igår vad jag på UF-mässan på Nolia, det var kul... ett tag. Slutade med att jag och Bea stod och babblade om allt från himmel och jord medans vi försökte lyssna på vad de sa på scen. Helt okej ändå.

Jag kom just till skolan, men jag börjar inte förrän kvart över två. Det är nice ändå.
Sitter och lyssnar på How it ends och saknar Dwayne. Jag skulle vilja träffa honom faktiskt. Han är säkert trevlig. Jag skulle kunna skriva något fail-djupt om hur låten får mig att tänka på att man faktiskt vet hur det ska sluta, vad man än gör. Man vet inte exakt, men man vet ändå på ett ungefär. Men hallå det är bög, ska ge mig. Ni vill säkert ha bilder istället.



Publiken på Izzard-föreställningen. NAJS



Personalfesten på Operan



Jag och Bea på personlafesten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: