Cornelia Andersson

Lista

Kategori: Foton

Snodde ett inlägg från Moa som troligtvis inte var en lista, men jag gjorde det till en. Den var fin.

- Jag älskar Salem al Fakir
- Jag älskar Alice in Videoland
- Jag älskar Vansinnet
- Jag älskar Coldplay
- Jag älskar Daft Punk
- Jag älskar musik
- Jag är trött
- Jag vet att jag lever för att hitta någon att göra lycklig
- Jag vill ha ett syfte utöver kärlek
- Mina axlar gör ont
- Min telefon är här bredvid mig, orörd. Ingen pratar med mig
- Jag har funnit att jag inte behöver kärlek för att leva (något jag är väldigt glad över)
- Jag har inga nya bilder att lägga upp
- Ida är inte här
- Jag vet inte vad jag ska göra på friluftsdagen
- Jag vill ha nya ögonbryn
- Jag vill ha nya kläder
- Jag vill till ett stort gult fält, med en vacker flicka och en kamera
- Jag vill åka till Göteborg
- Det är That 70's show i eftermiddag
- Jag vann över min ilska i veckan. Har blivit midre arg nu för tiden
- Jag vet inte hur min helg kommer se ut. Jag vill på fest
- Jag börjar sent imorgon
- Jag önskar att jag hade hur mycket pengar som helst
- Jag saknar ork att göra saker
- Jag vill och önskar att jag kunde göra saker jag inte egentligen vågar
- Jag vill träffa nya människor, jag vill ha någon att älska

Jag önskar, hoppas, plågas och längtar!

Kommentarer

  • Moa Linnéa Lapinniemi säger:

    hahah, det var ingen lista men det är okej ändå (A) haha,

    2010-03-18 | 11:04:21
    Bloggadress: http://vaniljchoklad.blogspot.com
  • Jessica säger:

    i sommar kan vi åka till ett stort gult fält tusen gånger om du vill! :)

    2010-03-18 | 12:15:56
    Bloggadress: http://maskrosb4rn.blogg.se/
  • karre säger:

    daftis, de ä bra grejer!

    2010-03-19 | 01:02:09
  • Yarrvid Piratarvid. säger:

    Du glömde säga att jag är snäll!

    2010-03-22 | 08:24:19

Kommentera inlägget här: