Cornelia Andersson

Mor hon är missionär

Kategori: Foton

Movits – Äppelknyckarjazz

Idag är det fredag. Jag blir alldeles pirrig när jag tänker på det. Lyssnar på Movits och är lycklig, bubblig, glad. Känns som att inget kan dra ner mig nu. Det är en underbar känsla. Underbaar. Idag ska jag fota med  Jessica. Lääängtar! Sen är det Open igen. LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!! Satan! Jag läntar efter att morscha (okej jag vet inte hur det stavas) för det är nog härligt. Ett perfekt sätt att bara släppa ut allt. Det blir bra. Sen är det ju Cleo också, lär blir legendary. Ja, jag kommer börja säga legendary. Det är nice som fan. I vilket fall taggar jag livet just nu och önskar bara att alla dagar kunde vara såhär. Perfekta liksom.

Lista! Saker jag gillar med mitt liv just nu:

- Att det är Umeå Open
- Att jag umgås med Jessica igen, har som sagt saknat det
- Mitt utseende. Typ. I alla fall mitt hår och mina ben.
- Den här staden. Den är så underbar
- Mina vänner. Dom är ju bäst!
- Min personlighet. Jag är glad att jag kan vara som jag vill vara och inte fäller krokben för mig själv genom att vara sur eller arg eller så. Det är skönt att kunna styra sina egna känslor igen.
- LIVET FÖR FAN! Det är bara sjukt nice!
- Att det är pannkakor till lunch xD

Detta följs upp med en rolig bild på en hund som tafsar på Elmers rumpa. Enjoy!



Han verkar gillare ;);););););)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: