Cornelia Andersson

Robbey, assault and battery

Kategori: Foton

Sitter på mediaprodruktionen och skriver texter till bilder. Lyssnar på gamla Genesis, inte att leka med! Dom är så sköna att lyssna, bästa stämmningen lätt.
Det värker i mina axlar, jag vill ha fika. Dock tog jag med mig två mackor, ett äpple och en mandarin till skolan och jag har faktiskt ätit detta också. Det är bra, så jag skippar nog fikat. Har inga pengar ändå! Imorgon är det fredag, då ska jag till Hamnis och fota och lyssna på Slinshot och få höra Vansinnet (<3).

Jag har kommit under fund med en sak: mina p-piller är onda. Jag har slutat äta dom nu, började om igen för några veckor sedan men orkar inte precis längre. Har ingen anledning att fortsätta, alls. I alla fall, nör jag började äta dom igen så gav dom mig de här smickrande, schena bieffekterna (sorry Arvid, snodde ditt fina ord)

- Dålig hy som fan. Till och med på ryggen, nice, huh?
- Jag gick upp i vikt. Alltid lika kul
- Jag blev less hela tiden, dock inte arg som jag blev förut. Det var iofs lite skönt.
- Jag blev trött hela tiden. Blev typ en kille för jag tappade helt min simultankapacitet. Helt! Jag satt och tittade på tv en kväll och så sa Ida något till mig och jag hörde inte ens att hon pratade. Så sämst!
- Jag fick lite smygfeber, vilket innebar att jag i vågor blev typ tusen grader varm och svettades som en gris. Väldigt fint och praktiskt.

Sen fick jag inte så många fler. Kanske låter som löjliga bieffekter men det blir så drygt efter ett tag. Asså jag fick fan dålig hy mellan brösten. Vem fan vill ha det liksom? Ursch.

Så ja, slutsats: Jag ska inte äta p-piller längre. SKÖNT att slippa!



Ni får en läskig bild på Pekka i skräck-ljus. Orkar inte vända på den, då kommer ni bara kissa på er av rädsla ändå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: