Cornelia Andersson

Shake me like a monkey

Kategori: Foton

Internet, äntligen. Som ni kanske märker har jag itne kunnat uppdatera så mycket alls på ett ganska bra tag. Det är för att det inte funnits internet någonstans där jag varit. Men det har ärligt varit ganska skönt. Inga krav och ingen stress. Men det har också resulterat i 45 olästa inlägg på Bloglovin. Ganska drygt, men ändå roligt.

Igår hade jag friluftsdag och vandrade runt nydalasjön. Det var mysigt, kändes skönt att vara utomhus länge för en gångs skull. Det var roligt när jag hade hämtat korv och gick ner mot min plats. Då tog jag en tugga av korven, som var kall, och i min olycka över detta faktum gav jag ifrån mig ett konstigt läte som lät ungefär: Humahomma. Det jag inte märkt var att jag ställt mig mitt framför Elmer. Så han typ: What? Jag fattade ingenting och började vara skratta. Förklarade att lätet var riktat till korven och då började han också skratta och gick sin väg. Jag tycker det är kul att träffa Elmer, det är synd att han inte känner likadant. Sämst.

I eftermiddag ska jag till station och träffa Fabror Pumba och det blir kul. Gillar att vara på stan och träffa folk.



The slingshot theory@ Hamnis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: