Cornelia Andersson

They fill the open air, and leave teardrops everywhere

Kategori: Foton

Jag är väldigt svag för mäktig pop-musik. Typ Coldplay, Keane eller så. Det är fint tycker jag. Och just nu är jag lite svag för Fireflies. Det är lite synd för jag tycker den är löjlig egentligen. Men den andra refrängen i den låten är så fin jag får krupp.

Vi är klara med bildspelet nu och har till och lämnat in det. Känns skönt.

Jag saknar dig

Jag ska till tandläkaren idag, men det kommer jag nog glömma. Cykla upp till sjukhuset är dessutom inte så peppat. Alls.

Kommentarer

  • ida säger:

    YAY för bildspelet!

    cykla till sjukhuset är vardagsmat för mig hehe.

    men det är drygt, det är det.

    önskar dig cykellycka.

    2010-03-01 | 18:39:05
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/
  • PLEKK säger:

    VETU VEM SOM SKA TILL TANDIS OM TVÅ DYGN OCH GÖRA GRYMMASTE GRJEN :D:D:D

    2010-03-01 | 22:17:24
    Bloggadress: http://ocjagbryrmiginte.blogg.se/

Kommentera inlägget här: