Cornelia Andersson

This is no Bridget Jones

Kategori: Foton

Ångesten flyger över mig igen
Rakt igenom mig snarare
Skär upp mitt inre
Jag hatar sånt här egentligen
Men jag kan inte låta bli
Sorg är den verkligaste känslan jag kan känna
Lycka är långt borta
Kärlek också
I alla fall ömdesidig sådan
Sorgen är det enda som kan få mig att känna att jag lever




Två pojkar jag saknar så det värker i mig
Gud vad jag hatar att tappa folk såhär
Jag har fan inte gjort något alls!
GAAAH
jag blir galen
Förbannad
Ledsen
Sårad

Och jag vill inte ha medlidande och jag vill inte bli daltad med
När livet är skit någonstans kan det lika gärna vara det överallt

Jag ska sluta skratta. Jag har inget att skratta åt längre, ingen lycka. Jag vet inte var den tog vägen men borta är den. Någon snodde och jag vet inte vem det var men jag ska nita den jäveln.

Kommentarer

  • kasper säger:

    :(

    2010-03-29 | 12:00:02
  • Coco säger:

    skickar mental kram till dig Kasper

    2010-03-29 | 12:43:16

Kommentera inlägget här: