Cornelia Andersson

You wanna let things go? You wanna set things straight?

Kategori: Foton

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? Joseph blir det nog
Hur många har du varit riktigt kär i?: Två
Vad tycker du om kärlek?: Oh, svår fråga. Det är ju det bästa och sämsta med livet.
När kramade du någon sist?: För några minuter sedan
Saknar du någon speciell person?: Joseph
Har du svårt för att bli kär?: Nej inte om det är rätt person.
När kysste/hånglade du med någon sist?: För några minuter sedan
Ångrar du det?: Haha nej
Är du singel?: Nope
När fick du senast en komplimang?: Minns inte. Får det mest hela tiden
Har du hånglat med någon av samma kön?: Ja det har jag.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nej
Hånglat med nån riktigt ful: HaH ja tyvärr. Sockerpiller är inte att leka med
Hånglat med fler än 5 pers: Ja det har jag
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll: Ja
Gjort något riktigt dumt: Hur skulle jag kunna inte göra det? Jag är dum
Gjort något du verkligen ångrar: Ja det är väl klart
Varit nykter på nyårsafton: Ja de klart
Åkt ambulans: Nope
Gjort nåt olagligt: Inte speciellt olagligt
Blivit polisanmäld: Nope
Fått din mamma att gråta: Det hoppas jag verkligen inte
Slagit ner någon: Nej inte ner
Skämts över dig själv:  JA oh gud ja
Sagt jag älskar dig och menat det? Helt klart!

Tar du droger? Nej
Dricker du? I do not
Vilka kläder sover du i? Trosor
Vad hatar du verkligen? Åh. Rätt så mycket. Inte genuint hat men det finns mycket jag ogillar.
Varit kär? JAA
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Tuuusen gånger
Är du ensam nu? Nej
Vill du gifta dig? Det skulle väl vara coolt antar jag. Känns inte så nödvändigt ännu men kanske känns nödvändigt senare  i livet.
Vill du ha barn? I så fall ska jag adoptera.


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag
Såg dig gråta? Måste vara Ida eller Elmer
Fick dig att gråta? ELMER
Du delade en cigg med? Hah please
Du gick på bio med? Hmm... Det var nog Avatar med Elmer
Skällde på dig? Mamma eller pappa

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej!
Kramat någon? Jaaaa^^
Pussat någon? Jaaaaaaaaaa^^

Ha
ft sex? Nej
Köpt någonting? Japp. Hårtoning och smink
Sjungit? Ja det tror jag
Saknat någon? Jaaa :(

Varit full? Hah på en söndag? Skulle inte tro det

Kommentarer


Kommentera inlägget här: