Cornelia Andersson

Everything changes from now on

Kategori: Foton

Markus Fagervall – Echo Heart
Nostalgi för Cornelia Andersson här då. Från de gamla goa tiderna innan Idol började suga jävel. Fan alltså jag saknar det. Nu såg jag ett avsnitt som jag suckade och ojade mig igenom och kände att: Aldrig igen kommer någon som Daniel Lindström eller Markus Fagervall kliva upp på en Idol-scen. Så jävla less jag är. Inte för att jag bryr mig om Idol just men det irriterar mig att de försöker mjölka ur något ur programmet ändå. Det är ju så dött. GE UPP
.
Iaf, jag är sjukt stressad. Har så jävla mycket att göra. Kolla här:
.
- Skriva om 10 olika redigeringstutorials (samt göra dem innan, gjort 5 än så länge)
- Fotografering på Reddragon imorgon klockan 12.00
- Göra collage av bilder från idag eller imorgon, 8-10 bilder
- Fotografera julkort
- Fotografera porträtt med Sofia
- Redigera julkort
- Fotografera Roger på Midgård på måndag
- Redigera porträttet på Roger
- Fotografera julkort igen (om det blir dåligt)
- Stå modell två gånger (vet ej när)
- Ha dansträning på Torsdag
- HA DANSFÖRESTÄLLNING I HELGEN (eller nästa helg?)
- Dö!!!
.
Och, gott folk, detta ska genomföras med genomtäppt näsa, värkande leder, sprickande torra läppar, konstant trötthet och feber till och från. 
.
Jävla helvetes jävla helvete såhär less är jag
.
.

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Aww. Det ska alltid vara som mest att göra när man inte har tid/ork eller inte mår bra.

    Hade jag bott i Umeå hade du fått en picknick-korg med fina "krya på dig"-saker.:'>

    Inte för att det hjälper att jag säger det men...

    2010-11-30 | 22:56:33
    Bloggadress: http://enhemligplats.tumblr.com/

Kommentera inlägget här: